Известие

Collapse
No announcement yet.

защо гърми?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Аз също имам този проблем - сутрин докато 'загрее' е нещо ужасно ... От както смених термостата миналата седмица се пооправи горе долу , иначе не вдигаше достатъчно градуси , мисля че и разхода намаля ... Но въпросния проблем като че ли остана
    Хиляда триста петдесет и един кубически сантиметра сърце ...

    Comment


    • #17
      Пишете ме и мен със същия проблем. Явно това е проблем на Алфите като цяло не само на Туин спарковете. Пали добре , но докато не позагрее малко направо не може да отлепи.
      Alfa 156 1,9 JTDsigpicAlfa 146 1,3 BOXER
      LANCIA DEDRA 2.0Turbo 165HP
      Alfa 75 2.0
      EX

      Comment


      • #18
        баси

        спомням си преди на 33-ката и се бяха намокрили свещите и гъреше много яко ама МНОГО яко
        Alfa Romeo 146TD '97 156 2.4 20v
        sigpic

        Comment


        • #19
          Най-често срещания проблем е дебитомер
          Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
          Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
          Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

          Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

          Comment


          • #20
            Братлета,при мен "гърменето" сутрин е съпроводено с още нещо,няма мощност в ниските обороти.Подавам по рязко газ а тя в първия момент забива муцуната и глъхне(аха аха да издгасне),ако подавам постепенно газ не е така.В общи линии обаче дори и като загрее проблема с мощноста си остава,върви но не е "истинската Алфа"
            Пробвах следното нещо:ОТКАЧАМ АКОМУЛАТОРА и проблема изчезва,започва да варви и да се форсира нормално"като пистов мотор "!
            Лошото обаче е че това помага само до следващата сутрин или в най-добрия до по следващата,и после пак НЯМА МОЩНОСТ!!!
            НЯКОЙ ИМА ЛИ ИДЕЯ КАКВО СТАВА с колата
            sigpic145 1.6 TS 120hp
            Всички коли свършват в"НАДИН"-*ALFA ROMEO* където си поиска.......

            Comment


            • #21
              Здравеите колеги... и аз споделям мъката дано някой да помогне .......колата е от подписа ми и сутрин си пали няма проблем проблема е на ниски обороти на място докато е студена абе някак замисля се мъчи се сякаш нещо е запушено и в един момент на по високите вече към 3000 почва добре да се форсира...чух тук за едно и пропукване имаго някак в колекторите сякаш......колата има и метан на метан няма проблем супер си се изфорсирва.....и на бензин няма като загреее моторчето почва да мърка но ....определено и има нещо на колата тя близо една година е карана на метан само сутрин се пали на бензин ...ама и тогава сякаш го имаше тоя проблем с леко прекъсване едно такова докато е студена......незнам държи се докато е студена сякаш има нещо дето я запушва нещо такова..

              При по рязка гас като тръгна не тръгва да гасне но се позамисля наистина.....
              Alfa 145 1.4 t.s

              Comment


              • #22
                На боксера е абсолютно противопоказно да се форсира студен... Между другото и моята го правеше това. Просто я изчаквах минутка на място да загрее.
                166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                Comment


                • #23
                  колега ясно ми е тва...... незнам мисля си че има проблем някакъв след минутка не се оправя малко повечко трябва да поработи..... просто даже и загряла при изфорсирване понякога мммм дига оборотите но едно сякаш попрекъсва на ниските едно незнам как да го опиша дига ама попрекъсва сякаш едно леко такова тежко ди вдига интересното е че не винаги е тва......понякога пък работи мн готино а на метан пък си работи добре ...за изфорсирване става въпрос и по добре работи но пък при нея понякога от по високи обороти като изключа на свободна и угасва .... и понякога играят оборотите към на свободна на метан това на бензин пък като загреее нямам проблем с оборотите а с както казах по горе ....незнам
                  Alfa 145 1.4 t.s

                  Comment


                  • #24
                    лятото имаше проблем 1 приятел със същата 1.4 t.spark но 146 и ходих да ми гледа зацепването.значи смени свещи ,кабели,бубини,променя зацепване и гърми и гърми.на бензин и на газ и на края каза че сменил някакъв датчик който така и не можа да ми обясни и се оправи но му седна яко за чстите.доколкото разбрах дебитомер.значи на диагностика нищо не му откриха докато не почна да сменя това и онова.но колата му беше пълен кенеф от всякаде.

                    Comment


                    • #25
                      Той и Mury, каза ама и аз да повторя, в 99% от случаите когато гърми е заради неработещ правилно дебитомер. Лично аз смених моя вчера, за което специални благодарности на Иво(Spe4elist и Галин) Колата направо литна, а преди това започна да прави тези магарии с гърмежите и забиването на муцуната когато е студена. То аз още от началото знаех че е дебитомера, ама като я закачихме и взехме решението окончателно. Та не се ослушвайте, дебитомера вече нее толкова скъп, говоря за оригиналния. След него, обикновенно се оказва, че и ламбда сондата е пътник. Все пак, хората са ги карали, карали тез коли и като е дошло времето за смяна на всички консумативи са решили, че не си струва и са я продали, а ние се радваме. Дебитомера не се вижда на диагностика, но този който чете грешките ще го разпознае(ако си разбира от работата де).
                      СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                      сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

                      Comment


                      • #26
                        И мойта беше много зле сутрин, но след смяна на свещите, пукането и забиването на муцуната се пооправи горе долу. Но сега като я запаля сутрин изчаквам 3 минути и тогава тръгвам без да я форсирам в големи обороти докато не позагрее. Но от новите свещи опоределено е по-добре и когато е по-топло проблема изчезва напълно.
                        sigpicAlfa Romeo 145 Junior 1.4 TS 103hp

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от junior Покажи съобщение
                          И мойта беше много зле сутрин, но след смяна на свещите, пукането и забиването на муцуната се пооправи горе долу. Но сега като я запаля сутрин изчаквам 3 минути и тогава тръгвам без да я форсирам в големи обороти докато не позагрее. Но от новите свещи опоределено е по-добре и когато е по-топло проблема изчезва напълно.
                          и кви свещи и сложи?

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от phoenix Покажи съобщение
                            Той и Mury, каза ама и аз да повторя, в 99% от случаите когато гърми е заради неработещ правилно дебитомер. Лично аз смених моя вчера, за което специални благодарности на Иво(Spe4elist и Галин) Колата направо литна, а преди това започна да прави тези магарии с гърмежите и забиването на муцуната когато е студена. То аз още от началото знаех че е дебитомера, ама като я закачихме и взехме решението окончателно. Та не се ослушвайте, дебитомера вече нее толкова скъп, говоря за оригиналния. След него, обикновенно се оказва, че и ламбда сондата е пътник. Все пак, хората са ги карали, карали тез коли и като е дошло времето за смяна на всички консумативи са решили, че не си струва и са я продали, а ние се радваме. Дебитомера не се вижда на диагностика, но този който чете грешките ще го разпознае(ако си разбира от работата де).
                            и кви пари кихна след като не е скъп?10-15лв?

                            Comment


                            • #29
                              абе и при мен е така докато не загрее малко гърми но е само на бензин на гас не го прави.а и като тъгна на бензин се чуди дали да се изстреля или да изгасне но само когато е студена и на бензин.явно при спарковете е така.не вийдам проблем понеже след като загрее няма и помен от тези неща а и не харчи много да е дебитомер или свешти. а кабели и бобини е абсурд щеше да го прави постоянно.поне така мисля ас.
                              Alfa Romeo 1.8 16v Twin Spark+


                              Comment


                              • #30
                                Дебитомера на каручката струва 130 лв, нашия завършва на 019, и колата се изстрелва отново дори и напълно студена, никакви детонации няма докато е студена и пали от раз при минусовите температури и поддържа обороти без никакво колебание. Свещи още не съм сменял, нито кабели, нито бубини, ламбди сонди... дефакто това е първото нещо което сменям изобщо по колата, освен скоростите, но аз си се пазарих заради тях още като купувах колата.
                                СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                                сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

                                Comment

                                Working...
                                X